Pagina's

maandag 3 november 2008

Geen tijd


Omdat ik het nu veel te druk heb met het maken van een artikel voor de Hobbyhandig heb ik een oudje op mijn blog geplaatst. Deze canvas heb ik gemaakt met behulp van de cricut. Het is een kadootje voor een vriendin van mijn jongste zoon om op haar studentenkamer te hangen. Ze is nogal gek van Disney. Ik heb het in een middag gemaakt, omdat mijn zoon er toen pas achter kwam dat hij die avond naar dat feest moest en vergeten was om aan mij te vragen of ik het wilde maken.

No time
Because I am very busy with making an article for the Hobbyhandig, I decided to put some old work of mine online. This canvas was mad with help of the cricut. It’s a gift for a friend of my youngest son, to put this in her student house. She is rather fond of Disney. I made this canvas in just 1q afternoon, because my son didn’t realize he had a party that night and forgot to ask me to make it.

Geen opmerkingen: