Pagina's

dinsdag 20 oktober 2009

Bijeenkomst van Eefke Moes

Zaterdag 17 oktober was er een gezellige bijeenkomst georganiseerd door Eefke. Het was de bedoeling om alle groepen die ooit bij Eef gestempeld hebben bij elkaar te krijgen. Dit is gelukt, er waren maar 5 afzeggingen. De rest, 36 vrouwen en 1 man, was om 10.00 uur allemaal aanwezig in de Fonkel in Helmond. Om de tijd gezellig door te komen had Eefke 4 mensen, waaronder ik zei de gek, gevraagd om een workshop voor te bereiden, zodat er gezellig gekletst kon worden terwijl ze bezig waren.

Ik had voor de ghost-techniek gekozen, maar het ging vooral om de kaart die men er aan over hield. Gelukkig kende nog niemand deze vouwwijze.

Dit was mijn bijdrage:



Ook Agitte (tykol), Angela (tyvek) en Miek (koperpoets) hadden een hele leuke workshop. Eefke zelf demonstreerde met haar embossingpoeders en het strijkijzer.
Geheel overbodig, maar wel heel leuk, werden wij door Eefke bedankt met een mooie bos bloemen en een boek.

Ik vond het een bijzondere en hele leuke dag en ik hoop dat er ooit nog een keer zoiets wordt georganiseerd en dat ik er dan weer bij mag zijn.

Geen opmerkingen: