Pagina's

woensdag 23 juni 2010

Mijn " Copic koffer"

Ja hoor, ik heb mijn eigen copic koffer.
Het grootste verschil met de originele koffer is de prijs en natuurlijk de buitenkant. Ook de binnenkant is niet helemaal hetzelfde, want ik heb nog niet alle sketch markers, dus zitten er hier en daar nog wat gaten. De hoeveelheid stiften is wel zo groot dat ik een tweede koffer erbij heb moeten kopen. Deze is nog niet klaar aan de binnenkant, maar ik kon het toch niet laten om de eerste vast te laten zien.


Hierboven zie je dus niet al mijn stiften, de E-nummers konden er niet meer bij.

5 opmerkingen:

Diny Sprakel zei

Hallo Dorathe, wat ben je toch een creatief mens, geweldig zoals je dit gedaan hebt. Leuke buitenkant en ik zie dat je binnen ook een vakverdeling hebt gemaakt.
Wat een serie stiften heb je al.
groet Diny

*Ellen* zei

hihi wat heb je dit super origineel aangepakt, toppie hoor en idd net wat Diny zegt heeeel creatief

Erna zei

Die is gaaf en om eerlijk te zijn vindt ik hem nog mooier dan de echte die is zo steriel.

Groetjes Erna

Unknown zei

Wat ziet het er weer top uit joh super ik kom hem wel in het echt bekijken.

Conny zei

wow echt super gemaakt
hoe heb je die mooie vakverdeling gemaakt????
groetjes conny