Pagina's

donderdag 22 maart 2012

Fotolijsten

Ghislaine Huyben, een vriendin van mijn zoon, had van foto's een mooie poster laten maken, maar wist niet hoe zij die op kon hangen zonder plakband of andere lijmsoorten. Ik heb de poster in twee stukken verdeeld, een zwart/wit gedeelte en een kleuren gedeelte en lijsten voor haar gemaakt. (1 mtr x 30 cm en 1 mtr. x 1,50 mtr.)
Deze lijsten zijn van goedkope plinten. Eerst op maat gezaagd en in elkaar gezet,  daarna bewerkt met gesso, twee kleuren distress stain en hier en daar een stempel. De swirls zijn van Tim Holtz en ook bewerkt met distress stains, over de bloem linksonder twijfel ik, maar het is in ieder geval ook een stans. Dit papier is bewerkt met drie kleuren distress stain net als de swirls.



 Deze tekst staat aan de linkerkant op de lijst van de grote poster


 De "twee" teksten hierboven staan op de onderkant van de grote lijst


 Deze tekst staat rechtsboven op de smalle lijst

Dit staat aan de onderkant van de smalle lijst

Dit was heel leuk om te doen.
Ik heb alleen een vraag: "Waarom blijft de Distress Stains afgeven?
De smalle lijst is al bijna twee weken af en nog krijg ik bruine vingers als ik hem oppak.

3 opmerkingen:

Marian zei

't ziet er gaaf uit!!

KarinsArtScrap zei

die heb je prachtig gemaakt dorethe.
ziet er super uit, gave swirls.
op je vraag kan ik geen antwoord geven die gebruik ik niet.

groetjes karin

klaas zei

Leuk om te zien dat er erg veel creatieve mensen zijn met het maken van fotolijstjes. Ze verschillen ook allemaal!