Pagina's

donderdag 28 augustus 2008

Nieuwe kaarten



Deze kaarten zijn gemaakt met stempels van Suzy Toronto en ingekleurd met copic-markers. De afdrukken maken en het inkleuren heb ik vorige week bij Agitte gedaan die in het bezit is van deze stempels en deze markers. De stempels hebben, vind ik, de sfeer van de jaren 60/70.
Het inkleuren is ook een vak appart. Na het kijken van tutorials op youtube en flink wat oefenen, heb ik het toch nog enigzins in de vingers gekregen. Ik kan wel zeggen dat het niet meevalt om het allemaal vloeiend op het papier te krijgen. Maar als het dan ook lukt heb je er gewoon weer een verslaving bij. Het was echt heel erg leuk om te doen.
De kaarten hebben een andere stijl gekregen dan ik gewend ben. Ze neigen toch wel naar de flower power tijd, die ik natuurlijk niet bewust heb meegemaakt.(???)
Zelf vind ik ze aardig gelukt.

New cards.
These cards are made with Suzy Toronto stamps and colored with copic-markers. The stamping and coloring are done at Agitte’s place, because she owns these stamps and markers. I believe the stamps have a bit of 60’s/70’s look.
The coloring is an art in itself. After watching tutorials on youtube and a lot of practice, I did manage to get it under control. It is possible to say that it’s not easy to get it all on paper without seeing any lines. But if you manage to do it, a new addiction is made.
It was really fun to do.
The cards got another style than I’m used to. They tend to be in the flower power style, which I, of course, did not lived consciously. (???)
I think they worked out pretty nice.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ha die doortje ziet er weer super uit

Groetjes Agitte

Caro's Kaartjes zei

Wat een leuke stempels zijn dat zeg!
Je maakt er gave kaartjes mee!

groetjes van Caro