Pagina's

vrijdag 5 september 2008

Suzy Toronto

Nog een kaartje met een stempel van Suzy Toronto.


Nu is dit MIJN kaart. IK heb de stempelafdruk gemaakt en ingekleurd. Het idee met het lint zo is van MIJ. De rode achtergrond is ook nog MIJN idee.
En toen werd alles afgepakt.
Het designpapier, de bloemen (ook de kleintjes)en hoe wat waar moest zitten is het idee van Agitte. Het peace teken, in verband met het flower power gehalte van de stempel heb ik, zonder het te vragen, er nog zelf bij geplakt.

En nu even serieus, ik ben heel tevreden over ONZE kaart.

Suzy Toronto
Another card made with a Suzy Toronto stamp.

This is MY card. I stamped and colored it. The idea of using the ribbon in that way was MY idea. The read background was also MY idea. And then, everything was ‘stolen’.
The design paper, flowers (also the small ones) and the lay-out of these things were agitte’s idea. The peace sign I added because of the high flower power feeling without telling her.

But seriously, I am really proud of OUR card.

Geen opmerkingen: