Pagina's

vrijdag 22 oktober 2010

Hetzelfde en toch anders

Op onderstaande foto's kun je zien dat ik 2x dezelfde stempel heb gebruikt. Deze is ook van de Diva's serie. Ik heb geprobeert om er echt twee heel verschillende kaarten van te maken. Door het kleurgebruik is me dat ook aardig gelukt. Natuurlijk zijn ze weer ingekleurd met de Copic markers en het haarstukje is bewerkt met flowersoft. Verder is er o.a. gebruik gemaakt van nestabilities, ponsen, lint en nog andere embelishments.


De paarse versie


De rood/zwarte versie

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wow dorethe je bent lekker bezig.
deze zien er geweldig uit.
de kleuren zijn prachtig en ook het materiaal dat je gebruikt hebt.
heb ik toch een hele goede lerares uitgezocht.


groetjes karin

*Ellen* zei

ohhh wat gaaf, schitterend met die originele stempel, en ik weet niet welke ik het mooiste vind, gewoon alle twee zijn ze toppie

Marian zei

Ze zijn helemaal geweldig!!!!!!!!!

Angelique zei

schitterend heb je dat gemaakt zeg! super! alles goed verder met je?

Marga zei

Ik vind ze weer helemaal super allebei.

Groetjes Marga

Unknown zei

Jeh wat mooi zeg, Ik geloof dat ik wel helemaal voor de rode ga alhoewel Nee hoor ze zijn allebei super geworden.

Yvonne zei

Heel erg mooi Dorothe! En inderdaad twee heel verschillende kaartjes met dezelfde stempel!!
groetjes Yvonne

Arianne zei

Ik vind ze allebei geweldig, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar he rode...

Het zonnetje in huis zei

Hallo Dorathe,

ik heb nu oas uw (juiste, zat blijkbaar op de verkeerde) blog gevonden, sorry , ben gelijk volger geworden!

Wat een prachtcreaties staan hier ség!!

groetjes, Jaimie

Riet Harikini zei

Hele mooie kaarten.

Unknown zei

Hallo Dorathe, mijn eerste keer op jouw blog. Echt mooie kaarten zeg, dat zwarte kant geeft een heel dramatisch effect. Erg mooi. Ben meteen volger geworden.
Groetjes, Frea

Tinie zei

Bedankt voor je idee, wat betreft de flowersoft, ik heb daar ook nog een heleboel kleuren van liggen, echt mooi.

Groetjes Tinie

Hanne zei

Your cards are great! Rich in colors!